Pujuk isteri cara paling romantik

BUTTERWORTH - Dalam usaha untuk meminta maaf dari isterinya, seorang artis grafik telah menyampaikan perasaannya dengan sepenuh hati melalui papan iklan.


Beliau menaruh harapan untuk memenangi hati isterinya semula selepas meninggalkan suaminya kerana salah faham.

Lelaki berusia 20-an, yang dikenali sebagai Ah Boy, telah meminta bantuan majikannya untuk meletakkan papan iklan bersaiz 6m x 7.5m di KM143.4 sebelah Prai, berhampiran dengan Lebuhraya Utara-Selatan di sini.

Ia terletak berhampiran pusat hiburan Auto City di Juru.

Papan iklan ersebut menunjukkan gambar pasangan tersebut, dipercayai telah diambil pada hari perkahwinan mereka, dan seorang gambar anak kecil.

Ia membawa empat mesej yang ditulis dalam bahasa Mandarin, dua perkataan yang berbunyi, "Sayang, saya cintakan awak" dan "Maafkanlah saya isteri ku, saya tahu saya bersalah dan saya telah membuat kesilapan."

Mesej yang lain, di dalam kotak berwarna merah jambu di bawah, berbunyi: "Tolong maafkan saya. Pulanglah  kembali. Saya benar-benar menyayangi anda. Andalah satu-satunya yang saya cinta dalam hidup ini. Saya tidak akan berkahwin lain. Tidak kira berapa lama yang diperlukan, saya akan tetap di sini menunggu anda demi anak-anak kita dan saya sungguh mencintai anda."

Satu lagi mesej, di bawah gambar anak kecil itu berbunyi: "Ibu, saya sayang anda."

Menurut majikan Ahh Boy, yang mengendalikan studio seni di Bagan Lalang, Mak Mandin, beliau menawarkan untuk menaja papan iklan itu apabila mendengar nasib pekerjanya.

"Saya membenarkan beliau untuk meletakkan papan iklan itu, tetapi dengan syarat bahawa ia akan diambil semula dalam beberapa hari akan datang," kata majikan Ah Boy yang enggan namanya disiarkan, sambil menambah bahawa papan iklan itu didirikan semalam.

Ah Boy juga enggan memberikan sebarang komen.

sumber

Comments

Unknown said…
sweet gile laki die..huhuhu
lisa lis said…
ala....xbalik kampung..xdapat la tgk papan iklan tu huhuhuhuhuhuhu~
Aisyah Ahmad said…
harap2 isteri dia kembali kat laki dia :)
Fatin Sakinah said…
Bestnya kalau ada camni.. Terharu.... <3

Popular Posts