Pages

Support Penaja

Wednesday, April 11, 2012

Tsunami 17cm melanda Aceh-penduduk bertempiaran lari

Posted by mykhalis On 7:46 PM 4 comments

Mesti korang kata Khalis wat lawak kan? takdela..bukan Khalis..tapi utusan.com.my..hehe..ini screen shot..takde edit punya

Menurut sumber lain memang ombak stunami memang baru setinggi 17cm..tapi Khalis tak dapat bayangkan cara utusan nak sampaikan berita.. mungkin mereka perlu tulis penduduk dalam keaadaan berjaga -jaga..

cara diorang wat ayat macam tak kena je


psst'//sori la kurang berupdate.. hari ni Khalis kena format 10 biji pc.. memang bz gile..ni baru dapat on9..

4 comments:

Bro, aku rasa ko yang buat ayat tak betul... cuba baca betul2 berita tu... penduduk bertempiaran lari pasal gempa bumi... Tau la hang sokong pembangkang, tapi tak perlu lah nak spin cerita, nak tunjuk utusan ni hampeh...

otak pembangkang memang macam ni...nak tuding jari salah orang lain jer...salah diri sendiri xsedar..gempa bumi yang buat penduduk acheh tu bertempiaran bukan tsunami 17 cm tu...cet

Apa kene mengena politik ni org atas . Psycho

hahaha org umno d bengang haha bodoh klu xsuke xyah bkk page nih bodoh

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...