Izara Aishah di red carpet ABPBH 2011

Inilah gambar yang dapat saya jumpa di fan page Izara Aishah. Ada dua keping gambar Izara Aishah di red carpet abpbh 2011 dari fan page milik Zara.


Kredit to rockin18 dan fan page Izara Aishah.



Sopan dan ayu bila tengok gambar Ixara kali ini. Kalah tak apa kerana Neelofa pun kalah selaku juara Dewi Remaja 2009/2010. Tasha Shila memang layak kerana beliau seorang yang bekerja keras dan jujur dalam kerjaya.

 Mengapa saya memberi pendapat bahawa Tasha Shila layak menerima anugerah kerana saya pernah menonton kisah Hari Bapa tahun lepas dimana Tasha Shila memperkenalkan bapanya dan saya pernah menonton Jangan Tidur Lagi dimana beliau tidak segan untuk kerja part time walaupun bergelar selebriti.

 Walupun jauh di sudut hati saya berharap kemenangan ini milik orang lain tetapi kita perlu akur bahawa ia bukan ditentukan oleh kita tetapi masyarakat. Ibarat mengundi pilihanraya umum 13 tak lama lagi. Kalau hari ini bukan rezeki kita, itu bermakna rezeki orang lain. Tak semestinya paling popular itu paling terbaik tetapi sentiasa menjadi yang terbaik


Comments

Popular Posts