Pages

Support Penaja

Monday, September 26, 2011

Lelaki cina menggunakan kreativiti melamar kekasihnya

Posted by mykhalis On 12:10 PM 3 comments

Khalis memang tak romantik. Masa nak ajak wife kahwinpun dalam telifon sahaja..

"Wan, ko nak kahwin ngan aku tak? nanti aku cakap ngan mak aku" kasarkan.. sian wife Khalis.. yerla.. kami tak bercintapun.. tapi masa tu dah dapat rasakan dia akan jadi ibu pada anak Khalis.. baik Khalis lamar je terus.. lepas dah bertunang barulah nak belajar tukar gelaran ko aku pada awak=kita.. kemudian ayang=abang dan baru baru ni Khalis perasan gelaran dah tukar pada ayah=ibu.. huuu.. mungkinkah suatu hari nanti maknya=bapaknya?? ARGHHHH!! TIDAKKKK!!

Tapi creativiti memainkan peranan juga bagi sesetengah orang yang terpengaruh dengan filem barat.. nak lain dari yang lain.. meninggalkan memori la katakan.. biar kasi awek cair.. heh.. jom layan stail dan teknik lelaki ini melamar aweknya.

mula mula naik kren yang ada tulis i lop u

menghampiri tingkap rumah kekasih perlahan lahan

ohh... aweknya terkejut sebab ingatkan ada orang skodeng terus menyimbah air

turunlah dia kebawah dengan kebasahan dan kemaluan yang sangat besar

forever alone
pengajarannya?? che korang chiter.. heh



3 comments:

sadisnya..kawen ngn pompuan lain je la

saje nak cari publisiti kot..padahal depa dah rancang awal2...hahaha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...