Pages

Support Penaja

Thursday, September 29, 2011

Jawapan si perokok

Posted by mykhalis On 11:28 AM 9 comments

inilah agaknya bila dua insan bercinta

Sepasang kekasih di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?

BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...

GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?

BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???

BF : "pandai betol math u ni kan"...(dalam ati kate: ape nye bangang awek aku ni.. ade ke seminggu rm2100 pdhal rm280 je.. hahaha)...dri tingkatan 2. kenape?

GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10.. and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?

GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?

BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?

GF : !@#$%^&*



9 comments:

org yg merokok nie ada je alasan kan :)

buat la apa pun, dorg susah nak bhenti. tapi nanti tetiba kena serang jantung, baru tahu langit tinggi ke rendah. hik

rmai org ckp perokok memang mcm tu..bleh beli keta la..bleh simpan la.. tp yg tk merokok sama je..ada jugak tk bleh beli apa2..kih kih kih

*tk paham bab yg seminggu tu..awek tu ckp seminggu rm70..bukn seminggu 2100..apa yg bangangnya..

haha.. kalau nak mempertahankan pendirian masing2.. pasti ada je alasannyer kan...

hahahahaha.. ni baru lawak rokok

awek salah kire.. sbulan baru 280 la. heheh tp ttp lawak

itulah orang kata nak seribu daya tak nak seribu dalih.. hahaha

arull ye la .. awek dia kira salah la.. seminggu RM70 kan?.. sebulan ada 4 mggu.. so RM70 x 4 = RM280 la bkn RM2100

This comment has been removed by the author.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...