Pages

Support Penaja

Saturday, October 1, 2011

Kecacatan yang tersembunyi pada pelakon Hollywood

Posted by mykhalis On 5:52 PM 4 comments

Waktu mula mula filem Kal Ho Naa Pyar Hei ditayangkan. Khalis memang benci sebab pelakon baru Hithrik Roshan ( HR )mengalahkan SRK pada tahun tu pelakon terbaik. Tapi Khalis tertengok juga cerita tu dan memang best gila.. malah kalau tak silap, bulan lepas Khalis tengok lagi cerita ni.Punyala minat.

Kalau peminat HR korang mesti tau yang HR ada kecacatan di mana jarinya ada 6 batang, yang mana ibu jarinya ada dua. Tapi pandai jugakla dia cover..heh

Jom skodeng kecacatan kecil yang ada pada pelakon Hollywood pulak.

Kaki jari ada 6

Jari tengah yang pendek

Jari telunjuk yang pendek

ibu jari bantot

Ibu jari yang kecik
Sebenarnya kecik je kecacatannya.. Orang yang mencari je jumpa.. kalau tak perati betol betol mesti tak jumpa..



4 comments:

hahaha ni mesti selak 1/1 ni..tajam betol mata org tu...hehhe

cuak aku bro..dapt jugak diaorg kesan..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...