Kerajaan membenarkan penonton wanita sahaja di stadium menyaksikan perlawanan bola

Kerana bimbang berlaku keganasan antara penyokong.. Perlawanan bola sepak antara "Fenerbahce" dan "Manisaspor"hanya ditonton oleh wanita dan kanak kanak sahaja. Seramai 41ribu orang berkumpul di stadium memberi sokongan terhadap pasukan masing masing..

Perghh.. apa la perasaan player kat padang tengok awek/mak orang/nenek orang je yang datang menyokong diorang agaknya kan? mesti mainpun lain macam je skill sorang sorang nak tunjuk hebat la katakan.. heh













cuba stadium buat tiket percuma untuk awek awek sahaja.. mesti stadium penuh arr... sama jugak cam ladies night.. ye tak? bak kata pepatah.. di mana ada sorang awek.. di situ ada 4 orang pakwe menanti.. heh



Comments

Aiza Hamid said…
bestnya kalau kat msia ada mcm ni, hehehe
ArulchelseA said…
bleh lak mcm tu ye..
dayang said…
amboi peribahasa ker tu, hahaha..
tp klu kt Malaysia ada ni.. sy g! haha
KhaiRin said…
sapa kata org pompuan x minat bola??

Popular Posts