Pages

Support Penaja

Sunday, September 25, 2011

Kerajaan membenarkan penonton wanita sahaja di stadium menyaksikan perlawanan bola

Posted by mykhalis On 1:34 PM 5 comments

Kerana bimbang berlaku keganasan antara penyokong.. Perlawanan bola sepak antara "Fenerbahce" dan "Manisaspor"hanya ditonton oleh wanita dan kanak kanak sahaja. Seramai 41ribu orang berkumpul di stadium memberi sokongan terhadap pasukan masing masing..

Perghh.. apa la perasaan player kat padang tengok awek/mak orang/nenek orang je yang datang menyokong diorang agaknya kan? mesti mainpun lain macam je skill sorang sorang nak tunjuk hebat la katakan.. heh













cuba stadium buat tiket percuma untuk awek awek sahaja.. mesti stadium penuh arr... sama jugak cam ladies night.. ye tak? bak kata pepatah.. di mana ada sorang awek.. di situ ada 4 orang pakwe menanti.. heh



5 comments:

bestnya kalau kat msia ada mcm ni, hehehe

amboi peribahasa ker tu, hahaha..
tp klu kt Malaysia ada ni.. sy g! haha

sapa kata org pompuan x minat bola??

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...