18sx : Gambar kantoi Scarlett Johansson dipermainkan


Bukankah baru baru ini heboh pasal telipon SJ dicuri orang. Kerana bangang tangkap gambar bogel sendiri.. Sekarang dia sedang dilanda kebimbangan gambar bogelnya terlepas ke pandangan umum.

Persoalannya.. apa kebangang tangkap gambar bogel sendiri..Aduhh.. kan dah bencana..menurut mereka yang tengok (Khalis tak tengok!!betolll) ada 2 keping gambar yang jadi tumpuan ramai iaitu gambar atas katil, dan sekeping lagi gambar lefleksi dari cermin yang menampakkan punggungnya.

Disebabkan dah keluar perintah mahkamah sesiapa yang siarkan gambar tu akan di saman,, maka ramai pengguna telah wat gambar menganjing.. korang tau tak apa maksudnya? maksudnya.. orang buat gambar dengan possing yang sama dengan gambar yang kantoi..

Jangan bimbang.. setelah di tapis.. Khalis memilih gambar suci sahaja.. haha






jadi.. sila jangan google pulak tau..



Comments

cik sakdi said…
OK. x google k. haahha
azrijohan said…
buat ape google...kat blog saya je dah ada semua gambar tu..opsss

kat sini:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/09/koleksi-gambar-peribadi-artis-hollywood.html
KhaiRin said…
bogel itu seni (hollywood) hahahaha
MFI said…
sorry khalis..googling..
Azura Mendezz said…
Uiiii~~~ mmg sopan neh!
hahahahahahh!! =P

Popular Posts