Pages

Support Penaja

Thursday, September 29, 2011

18sx : Gambar kantoi Scarlett Johansson dipermainkan

Posted by mykhalis On 2:01 PM 6 comments


Bukankah baru baru ini heboh pasal telipon SJ dicuri orang. Kerana bangang tangkap gambar bogel sendiri.. Sekarang dia sedang dilanda kebimbangan gambar bogelnya terlepas ke pandangan umum.

Persoalannya.. apa kebangang tangkap gambar bogel sendiri..Aduhh.. kan dah bencana..menurut mereka yang tengok (Khalis tak tengok!!betolll) ada 2 keping gambar yang jadi tumpuan ramai iaitu gambar atas katil, dan sekeping lagi gambar lefleksi dari cermin yang menampakkan punggungnya.

Disebabkan dah keluar perintah mahkamah sesiapa yang siarkan gambar tu akan di saman,, maka ramai pengguna telah wat gambar menganjing.. korang tau tak apa maksudnya? maksudnya.. orang buat gambar dengan possing yang sama dengan gambar yang kantoi..

Jangan bimbang.. setelah di tapis.. Khalis memilih gambar suci sahaja.. haha






jadi.. sila jangan google pulak tau..



6 comments:

buat ape google...kat blog saya je dah ada semua gambar tu..opsss

kat sini:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/09/koleksi-gambar-peribadi-artis-hollywood.html

bogel itu seni (hollywood) hahahaha

sorry khalis..googling..

Uiiii~~~ mmg sopan neh!
hahahahahahh!! =P

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...