Baju kahwin Memey Tajaan Vera Wang

Khalis kenal Vera Wang ni pun sebab tengok siri cari pekerja Donal Trump. kalau tak tahu pun sape dia ni.

Tapi bila kita dengar Memey dapat tajaan baju kawen juta juta.. mesti nak tahukan.. camne la ropenye..

Kenapa mahal bebeno.. pakai fabrik ape.. banyak ke kain yang digunakan atau semakin sikit..

Entahla.. masa kahwin dulupun Khalis laki bini pakai baju jahit sendiri.. puas hati jugak.. leh simpan sendiri..kalau sponsor ni dapat terus best gak..dengar citer kena simpan kat muzium..tak bestt arr..




memang tak tau nak cakap apa.. Norman sebagai suamipun tak cakap apa.. kita tak baikla nak cakap banyakkan.. tapi suami yang dayus bukan je tak dapat masuk syurga..nak bau pun dapekk



Comments

KhaiRin said…
pe guna bj mahal tp nmpk aurat
NiaSuhaimi said…
bkn cantik mana pun..baju irma time 2 lagi lawa..
mas saari said…
ermmm...biasa2 je baju dia! macam gaun dulu2 jer!
cik sakdi said…
ingtkan gaun panjang.. pendek je. ciput je kain dia. mungkin kat bahu dia tu mahal tu.. adoiii aiii
Cik TeN10 said…
baju kurung gak plg ayu dan sopan dimata . :)
Mohd Rasydan said…
kantoi khalwat. bila kahwin, rilek jer dapat sponsor berjuta-juta. what a world.
Luv Me Cinta said…
sponsor je pon, so xde bendalah nak dibanggakan bukan boleh simpan buat harta. Lg satu, mcm bukan org islam yg kahwin je nengok gayanya,HUH!
cafiena said…
This comment has been removed by the author.

Popular Posts