Rahsia PenDrive made in China





Faham tak kalau tengok gambar kat atas? Maknanya, pendrive bukanlah menggunakan memori asal tetapi telah diubahsuai untuk membolehkan kos dikurangkan dengan menggunakan kad memori sahaja. Ini yang wat khalis nak bedah siasat je kad memori yang Khalis ada.. tapi setakat ni tak rosak lagi..



Comments

Tasha said…
haih,mcm2 la china ni
Jahidih Saili said…
haha..agaknya semua pendrive buatan china mcm tu tak?
Cik TeN10 said…
perghh china ni mcm2 diorg buat kan.. kl tgk brg2 made in china mesti ragu2 je nk beli.. sbbnye mcm ni lah.. hadoii..
Luv Me Cinta said…
made in china...pendapat sy dorg tak menipu tp dorg kreatif + inovatif! psl benda ni, terang2 dah tulis SIM UNIVERISITY so dlm tu mestilah SIM...
cahaya said…
mmg dema pandai sb tu rata2 br asl dari cina..murah2 belaka..

link suri : http://cahayacinta.com

Popular Posts