Pages

Support Penaja

Tuesday, September 27, 2011

Rahsia PenDrive made in China

Posted by mykhalis On 9:04 PM 5 comments





Faham tak kalau tengok gambar kat atas? Maknanya, pendrive bukanlah menggunakan memori asal tetapi telah diubahsuai untuk membolehkan kos dikurangkan dengan menggunakan kad memori sahaja. Ini yang wat khalis nak bedah siasat je kad memori yang Khalis ada.. tapi setakat ni tak rosak lagi..



5 comments:

haha..agaknya semua pendrive buatan china mcm tu tak?

perghh china ni mcm2 diorg buat kan.. kl tgk brg2 made in china mesti ragu2 je nk beli.. sbbnye mcm ni lah.. hadoii..

made in china...pendapat sy dorg tak menipu tp dorg kreatif + inovatif! psl benda ni, terang2 dah tulis SIM UNIVERISITY so dlm tu mestilah SIM...

mmg dema pandai sb tu rata2 br asl dari cina..murah2 belaka..

link suri : http://cahayacinta.com

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...