Pages

Support Penaja

Monday, September 26, 2011

Kerana USD 100, dihalau dari rumah

Posted by mykhalis On 1:30 PM 0 comments

Sebenarnya cerita ni dah agak lama.. tapi sebabkan keluar kat surat kabo omputih, Khalis rasa lembab bebeno nak baca.. hehe.. yerla.. kite ni tak blajo kat England macam orang tue.. Ambik TESL pun sem satu dah cabut.. penat otak nak blajo..heh

Tapi Khalis jumpa versi pendek.. kesahnya, salah seorang ahli keluarga berhutang USD100, bila mintak taknak bayar, maka pemiutang bawak kes ke mahkamah. Masuk mahkamah ape ke keras kepala tak nak jugak bayar, maka hakim kata sita rumah.. rampas.. maka kerana USD 100 kena la halau dari rumah sendiri.. entahla.. mungkin sebab bunga tinggi agaknya..



tak taula nak cakap camne.. nasib  badan



0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...