Isu pegang tangan. ( Review dari MindaGersang)


Apa lu rasa bila lu tgh jalan² dekat Mall tiba² ternampak ada sweet couple jalan pegang tangan?

  1. "Waa.. Sweet la dorg tue. Happy je tengok".
  2. "Eeuw.. Nyampah tgk dorng tue. Mencik!"
  3. "Eeuw.. dh tua bangka pun jalan pgg tgn. Buat malu jerk".

Apa lu rasa bila tengah jalan² dekat Mall, tiba² ternampak ada dua gadis hawt, cun dan bergetah jalan pegang tangan?

  1. "Waa.. cunnya awek dua orang tuuu~"
  2. "Mesti dorang tu bestie".
  3. "Eeuw.. punya la ramai jantan. Nak jadi lesbian lak! Nyampah!".

Dan apabila syok jalan² dkt tasik, tiba² nampak dua ekor jantan berpegang tangan sambil menikmati pemandangam yang indah, penuh panorama?

  1. "Waa.. beraninye dorg tue pegang tgn dkt public"
  2. "Eeuw... geli gelaman aku tgk. Haktuih!"
  3. "Ape nak jadi ni? Nabi tak ngaku umat!"

MatBesi  : "Kalau kau? Apa kau rasa?"
Gua        : "Kalau gua? Gua tak heran la der".
MatBesi : "Huh!? Kau dah biasa tgk jantan sama jantan pegang tangan ke?"
Gua        : "Err. tak penah tgk pun. Buat ape nk kecoh. Bkn dosa pun jantan pegang tgn jantan."
MatBesi : "Geli dowt tangan jantan pegang jantan. Bapak gay".
Gua        : "So lu lagi rela tengok awek pegang tgn awek?" 
MatBesi : "Takde la geli mata memandang"
Gua       : "Laki pegang tangan awek?"
MatBesi : "Normal la tu."
Gua        : "Kalau pegang tgn babi?"
MatBesi : "Gila kau!  Najis Mughallazah tu."
Gua        : "Kira ok la tu. Bukan dosa pun. Dari pada lu mengata orang gay, daripada lu pegang tangan orang bukan Muhrim. Baik lu pengang babi. Pegang babi tak dosa. Lu tinggal samak je."
MatBesi : "Err.."  ("-_-)

::Pandai gak gua bagi tazkirah walaupun gua ni pun cetek ilmu lagi. kah~ kah~ kah~::

Read more: http://mindagersang.blogspot.com/2011/03/isu-pegang-tangan.html#ixzz1JUOEyGq1

Khalis suka betul dengan penulis nie. Khalis panggil dia roy je. Pandai buat Char Kuey Tiaw tue.. Jom jenguk blog dia reramai sebab banyak lagi isu-isu yang dia tulis memang best ahh..

Sape berminat untuk direview dengan cara ini, sila baca cara caranya di sini


Jom likes reramai k?

Comments

amny said…
wawahhh..nice entry...^^

kena terjah tuan blog nyee..^^
mykhalis said…
sila sila.. kalau sudi join sekali k..
Anonymous said…
mmg best ! walaupun ~ =.=
dja_amiensukhri said…
erk.. betul la ape yg dye ckp tu.. hmm..
Saddan Juhari said…
nice one..tp still laki hold tgn seen awkward..nd gay..
mykhalis said…
@Novelgurl dia ni kire versi tak senonoh skit arr..hehe
mykhalis said…
@dja_amiensukhri kan?renung2kan dan slmt beramal
mykhalis said…
@Addam Juharihahha..betul jugak tue..
hehe . atiey dah dulu jengah belog dia . hahaa .
Raden said…
sy pegg tgn goku...sy berdose... :(
mykhalis said…
@atiey azha biasa arr..dia nie glemer..hehe
mykhalis said…
@Naddia ajak goku kawen ek..pastu leh dari pegang tangan blh wat
Unknown said…
betol kata2 orang itu.. haha..
sy tag awk tuk lucky draw..jom join~ =)

http://misssandwich1001.blogspot.com/2011/04/az-dan-miszydian-buat-lucky-draw.html
Anonymous said…
Betulla apa yang dikatakan Roy tu. Kadang-kadang orang cepat je buruk sangka. Hehe.
mykhalis said…
@saya YANA sila sila lawat dia..hee
mykhalis said…
@missSandwich terima kasih.. ada kesempatan saya join
mykhalis said…
@Puan Kutu ucapkan terima kasih bagi pihak dia
mykhalis said…
@TheOnlyAeinucapkan terima kasih bagi pihak dia
mykhalis said…
@Miss Tira ape2.jgn cepat sangat menuduh

Popular Posts