Boss dan secretary


Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.
Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti…
Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama….
Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen…
Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama…
Atuk (Boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh…
Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah
membatalkan outstation tu…
Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..
Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.
Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.
Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi
uruskan semuanya..
Wakakaka….penat aku nak taip lagi nie…

Comments

mas saari said…
kalau mcm ni smpai bila mau habis daaaaaaaaaaa...
Ms.ze said…
giler..smpai bila xkan habis..
HAHA..
Unknown said…
mak aih..saling berkaitan tu
Unknown said…
wakakakaa...complicated giler...lastlast kantoi bru taw...
CikTeddyCorner said…
cik sudaa pening!-_-
Ayie said…
Apakah kes nih diakhiri dengan Happy Ending..?? hahaha

Moh le usha entry teman nih haa..
Teksi Mitsubishi Evo
Hoit Bank Islam
Ayam Vs Serigala
yuyu jannah said…
atuk dengan seketeri punya hal..
Akunyer said…
pi mai pi mai tang tu jugak
dya adriza said…
kah3.. lawak gila la..

selamat malam khalis =)
Unknown said…
dush2 Khalis.. haha... ade ke.. pusing2.. ahaha...
td pening dgn gmbr ilusi2 tu,
kali ne pening dgn citer ne plak.
adehh. =)
Miss Shikio said…
dasar punya atok... hahaha~

tah apa2 ^_^
Anonymous said…
hahaha...
bley plk mcm tu ek... lol
haha .gelak guling2 nelly baca ..
buat lagi ..haha
hahaha.. so, tepon menepon la sampai lebam yerk :)
amny said…
hahahha..sampai bila laaa nak abess..aduyaii..=_="
anny said…
gila la..smpai ke sudah xjd apa2 la..hampeh tul..
Anonymous said…
Cerita macam ni pun ada ke. Hahaha.
KUKUMALU said…
hahaha..kelakar laa
KUKUMALU said…
hahaha..kelakar laa
Unknown said…
sumpah kelakar...hahaha
Anonymous said…
mmg xkan hbs.....

Popular Posts