Ah ! Semua Itu Cuma Alasan ( Review Atiey Azha )

Sebelum-sebelum ni aku agak femes kat kampus aku . (aha ! angkat bakul sendiri nampak) . Apa taknya , semua menawarkan diri untuk menjadi kekasih buah hati pengarang jantung aku . Konon nak jaga aku lah . Aku tak dapat terima . Maaf ! Tidak semudah itu ye cik abang . Ingat kenal dengan aku sehari dua , seminggu dua , senang-senang aku nak terima ? Mana boleh derr .


So , aku pun memberi alasan-alasan seperti ini :

1. Kita kan baru kenal . I tak kenal you , you pun tak kenal I . Kita kawanlah dulu ye

2. Parents I tak kasi main cintan cintun ni . Nanti dorang marah . I tak sanggup tengok you kena marah dengan dorang

3. You terlalu baik untuk I laa . I tak layak untuk you . You cari lah orang lain ganti I

4. Maaf ! I perlukan masa untuk tenangkan diri I . I baru aje kematian kucing . (erk~?)

5. You tau kan I baru aje dikecewakan . Luka lama masih terasa , I perlu waktu

6. I tak suka you , you paham tak ?!


Haha . Sebenarnya ini antara alasan-alasan yang akan diberikan oleh si perempuan kalau dia tak nak kat ang . So , kalau dah macam ni kejadian apalagi . "Lebih baik engkau segera angkat kaki" . (dah jadi lagu dangdut le pula) . Aku bagitau melalui pengalaman . Haha . Tapi , kalau korang sayang sangat . Tawanlah hatinya . Sebab , sekeras-keras hati manusia cair juga akhirnya . Usaha + Doa + Tawakal = InsyaALLAH berjaya . Hoyeh2 !
 
Semasa Atiey Azha bagi links kat Khalis, banyak yang best. Yang dia tak listkan pun best jugak.. memang keliru arr.. tapi Khalis suka ambik yang ini kerana Khalis dulu selalu jugak kena reject..huuuu.. jom ziarah Atiey Azha

Comments

adan said…
yang last tu memang sound direct woooooooo.. hahaha
Unknown said…
kenal2 dulu der... Yana pon tak mo la gopoh2 kan.. haha..
Anonymous said…
yg no 1 tu ayat saya...hehehehe
puteri ain said…
yang no 4 tu boleh pakai ke ? haha
Ibnushukran said…
no 4 2 macam best je, klu ckap kt laki2 macam 2 mmng lagik dia rapat la nmpaknya.. hehe
Afzainizam said…
,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
pilihan motorsikal kupcai terbaik

setuju bab no 1
Bagai hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Kalau mahu, macam-macam usaha; kalau tidak mahu, macam-macam alasan. Bagai hendak seribu daya, ...
Anonymous said…
Alasan yang lastu tu paling simple dan jelas. Kalau tak paham juga tak tahu laa nak cakap macam mana lagi. Hehehe.
Pdud said…
Terbaik!!! macam mna pulak utk jejaka reject gadis2??
Cik Bambam said…
ahhahahah... terasa i tau! ekekkeke.. :P

lelaki psiko kena guna terms last tuh.. bior lekat di hati.. ckp lembut pon xnk paham.. =.=!
orang ensem pon selalu kena reject ke.. huhu
mykhalis said…
@adan
kalau tak faham lagik yg last tue tak taula..
mykhalis said…
@princess taiping sampai hati mempermainkan kami
mykhalis said…
@Ibnushukran kalau berani leh la rapat
mykhalis said…
@Afzainizam lelaki kalau setakat kali pertama kene reject dah surrender gi potong abis arrr
mykhalis said…
@Pendekar Laut kita kena tunggu blogger lelaki jawabkan
mykhalis said…
@b a m b a m ' s mesti pernah guna sebelum nie..ishhh..
mykhalis said…
@topimagine dioarang wanita mmg tak percaya akt mamat hensem

Popular Posts