Pages

Support Penaja

Saturday, November 12, 2011

Pesta Skodeng oleh mat Bangla di Singapore

Posted by mykhalis On 11:54 AM 5 comments

Mat Bangla.. kalau Khalis.. mereka adalah golongan yang paling gila seks.. Walaupun Khalis pernah bekerja dengan beberapa orang kawan dari bangladesh .. tapi memang kebanyakan diorang gersang lain macam je.. boleh perhatikan kalau orang bangla naik LRT ke.. Bas ke.. mesti nak menyendeng dengan awek2.. bukan awek je.. mak orang pun diorang sendeng..

kalau tak malu sila berbikini
Tapi di Singapura, mamat Bangla punya aktiviti yang lebih menyeronokkan yang tiada di Bangladesh.  Dorang ramai-ramai akan pergi ke Sentosa untuk menonton aweks berbikini yang sedang sunbathing.
Bukan setakat  tonton, mereka juga mengambil gambar menggunakan handphone tanpa segan silu.  Dan ini membuatkan pelancong di sana amat menyampah dan bengang dengan Mat Bangla jakun ini.
semua pakat tengok ramai ramai
gila tensen nak rilek2 orang dok pakat perati
\
macam negara diorang dah

5 comments:

uikshhh..gila tul..punya la ramai..ayooo~

yg ni plak gersang + sangap
eeeee

jakon. ala.. mcm ni takut la. pegi kerja selalu ade mat bangla naik lrt. huhuhu....

The more genetically lower level the men, the more jakun/sex-crazed they are.

Whahaha!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...