Pesta Skodeng oleh mat Bangla di Singapore

Mat Bangla.. kalau Khalis.. mereka adalah golongan yang paling gila seks.. Walaupun Khalis pernah bekerja dengan beberapa orang kawan dari bangladesh .. tapi memang kebanyakan diorang gersang lain macam je.. boleh perhatikan kalau orang bangla naik LRT ke.. Bas ke.. mesti nak menyendeng dengan awek2.. bukan awek je.. mak orang pun diorang sendeng..

kalau tak malu sila berbikini
Tapi di Singapura, mamat Bangla punya aktiviti yang lebih menyeronokkan yang tiada di Bangladesh.  Dorang ramai-ramai akan pergi ke Sentosa untuk menonton aweks berbikini yang sedang sunbathing.
Bukan setakat  tonton, mereka juga mengambil gambar menggunakan handphone tanpa segan silu.  Dan ini membuatkan pelancong di sana amat menyampah dan bengang dengan Mat Bangla jakun ini.
semua pakat tengok ramai ramai
gila tensen nak rilek2 orang dok pakat perati
\
macam negara diorang dah

Comments

lisa lis said…
uikshhh..gila tul..punya la ramai..ayooo~
KhaiRin said…
yg ni plak gersang + sangap
eeeee
Paradise Gal said…
jakon. ala.. mcm ni takut la. pegi kerja selalu ade mat bangla naik lrt. huhuhu....
Anonymous said…
eee....gataii...menci menci...
iRule said…
The more genetically lower level the men, the more jakun/sex-crazed they are.

Whahaha!

Popular Posts