Mencari glemer dengan cium 100 lelaki tidak dikenali



- Yang Ya-ching (gambar), seorang blogger warganegara Taiwan memiliki misi untuk mencium 100 lelaki yang tidak dikenali di Paris. Dia berumur 27 tahun dan sedang menuntut di sana. Dengan hasrat untuk mengenang memorinya sepanjang berada di sana, dia memulakan misi nya dengan mencium salah seorang pekerja advertising yang sedang memasang papan iklan.


Tindakan blogger tersebut menimbulkan kontroversi di blog peribadinya. Menurut Taipei Times, lelaki Taiwan agak cemburu dan menyesal dengan tindakannya itu kerana misi tersebut dijalankan di Paris dan bukannya di Taiwan. Ada sesetengah berpendapat bahawa misi tersebut dijalankan adalah untuk mencium golongan jejaka tampan di Paris.


Menurut Yang, selepas sahaja misi ini selesai, dia berniat untuk menulis pengalamannya itu dan merehatkan bibirnya.


















maafla.. kalau muka pecah rabak..takdenye orang kat sana nak kis.. betul tak?

Comments

mumui said…
xde keje cari keje... haizzz
NuruL SyuhadaH said…
ade gak org cmni..hurmmm
liya alia said…
macam ni pon ada. tak menyesal ka nnti. adoyaii
Cik Kasih said…
nnti dpt knser mlut kang baru tau..eyak!
ArulchelseA said…
btul tu..nasib cun..klau rabak..tukang sapu kat paris tu pun tk nak cium..kih kih kih

Popular Posts