Bintang kanak kanak Jerry Maguire dan Stuart Little masa kini : Jonathan Lipnicki



Masih ingat kanak kanak comel ini. Meh Khalis nak kabo.. Khalis tak nak percaya dia dah beso!!.. sumpah wehh.. Khalis masih anggap dia still budak2 macam dalam citer stuart Little.. Huu.. Bila tengok dia dah beso panjang.. Khalis baru terserentak..

OOO>.<  aku dah tua rupanya..huuu..


Makcik makcik.. akak akak,, gadis2.. budak2 sila tengok sekejap2 sahaja.. jangan sampai lupa diri tengok ketul2..huhh!!

Comments

mielajasmin said…
woow!
tgk lame2! hahaha
dina darwina said…
betul ke die..hehehe..encem <3
azfar hranica said…
tatu ka belah kiri rusuk dia tu terbaik!!! star of david
chii said…
ehem..comel gak..ehehh
is_isaac said…
oh,terase diri dah tua jugak, biler tgk budak ni dah besor,huhu..
lisa lis said…
cepat btul budak ni dah mbesar huuhuhuhuhu~

Popular Posts