Pages

Support Penaja

Wednesday, November 30, 2011

Mencari cincin isteri dalam sampah seberat 9 tan.

Posted by mykhalis On 6:54 PM 3 comments

Cuba bayangkan.. korang sedang ingin mengemas bilik untuk mengambil hati si isteri yang sedang merajuk sebab tak pernah jemur baju. Korang yang jarang mengemas ni pun kemas la.. standart orang bujang mengemas,, mana nampak tak guna campak.. tapi sambil tu baca jugak artikel2 surat kaba yang dibeli 2 minggu lepas.. terjejas tumpuan sementara.

Bila isteri masuk bilik, dia menjerit.. Bukan sebab bilik kemas, tapi dia tanya mana dia punya cincin atas meja. korang pun jawab. mana nampak..

akibatnya? boleh jadi macam Brian McGuinn






 LUCKY HEH??

3 comments:

seb baik lagila kat tempat sampah,kalau lubang jamban? huhu..

nsb jmpa..pe2 pun so sweet husben dia,snggup cri...hehehe

nasib baik jumpa..bertuah lah dpt jumpa

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...