Pages

Support Penaja

Tuesday, November 29, 2011

Dr Rozmey (cendawan) ditarik balik gelaran DR

Posted by mykhalis On 6:10 PM 3 comments

bilakah filem ini akan ditayangkan?

Kalau nak tahu sila terjemahkan sendiri artikel ni

Kita tak mempersoalkan kejayaannya boleh menguruskan ramai orang termasuk kawan baik Khalis.. tapi kita mempertikaikan kejujuran.. cuba jadi macam Mohd Kamaruzaman Bin Che Hussain
KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF AL JABBAR GROUP, dengan rilek dia ngaku dia SPM je.. ilmu yg dia adapun dia belajar kat Indon.. kan senang dari menyalahgunakan gelaran dan pangkat yg ada..

3 comments:

2 Alam tu tak tayang lagi ea? I tot dah sudah dah..pung pang pung pang lama dah..hehe

Maybe he got a mental prob or something..someone needs to send him to a REAL doctor. Soon. Jz my 2cents. Peace..:p

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...