Iklan Arak di zaman pemerintahan PAS dan DAP

Celaka punya PAS/ DAP/ PKR.. walaupun ianya kisah lama.. namun tergamak korang benarkan iklan arak bermain di TV.. dengan motto "BAIK UNTUK ANDA"

dan iklan ini ditayangkan pada 1970-an.. dan Inillah carta kepimpinan negara pada masa ini



Sah atau tak sah?

Comments

Takde Maknanye said…
Seriously ada iklan macam ni ek..culture shock sekejap...
naqib faiz said…
amenda ko ni? explain sket
azfar hranica said…
dah buat pasal ni dulu :) orang dulu2 sebenarnya lagi liberal dari sekarang ni
mra said…
culture shock? ni kat cni zaman ibu bapa anda la...
dulu kan lagi "open"

Popular Posts