Pages

Support Penaja

Tuesday, November 29, 2011

Berjalan di atas ceruman kaca setinggi 4000 kaki

Posted by mykhalis On 2:29 PM 3 comments

Laluan ini terletak di Tianmen Mountain di Zhangjiajie, China. Dengan ketinggian lebih dari 4700 kaki dari aras laut, ianya merupakan laluan yang sangat mengarikan.. cuba bayangkan korang jalan atas ni,,angin pulak kuat..perghh.. tengok pokok2 bergoyang.. memang ngeri siot..tandas pulak takde..




mesti terasa sunyi je ada kat atas ni kan?

3 comments:

memang kecut perut abah kalau berjalan mcm ni

perhhhh....ngeri kot...

gerun gila. kalau ramai ramai jalan sekaligus boleh tampung ka. huhu

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...