Aaron Aziz vs Zed Zaidi, Bila nak habis daa...


Nampaknya Zed Zaidi iaitu Pemangku Timbalan Presiden Persatuan Seniman Malaysia still tak puas hati dengan Malik sorang ni... Menurut Zed, pihak berkuasa tak menjalankan tugas dengan betul mengenai kemasukan retis2 dari negare luar...

Aaron pun keluarkan kenyataan berikut ;

"Kalau sekarang mereka nak tengok permit saya pun tak ada hal"

"Imigresen pun dah kenal saya sebab banyak kali saya pergi ke sana tampal permit saya"

" Mereka juga dah tahu saya selalu pergi sana bagi memohon permit unutk pembantu rumah saya. Namun, bila ada yang cakap pihak imogresen tidur, tak buat kerja, jadi saya tak gembiralah sebab mereka dah banyak tolong saya," kata Aaron.



Berikut merupakan jawapan Zed kepada Aaron melalui akaun twitternya;





Haih~ mama pun tak taw nak komen ape2... Moga sesama mereka akan baik dan masalah yang timbul ni punyai penyelesaiannya sendiri... Dunia hiburan kite ni tak besar mane pun, sampai bile Zed nak cakap itu ini dan sampai bile lak abang malik kite nak menafikannya,hehe...

m@m@






Comments

Anonymous said…
fuck u zed zaidi!!dengki khianat tak abis2....bini dah le tgh ngandung...bodoh!!!
mama said…
marah btol abng anon kite sorng ni,haha...
Anonymous said…
Org lain ckp, pk pakai pale otak tp si zaidi ni ckp, pk pakai pale lutut... Org xde otak berckp mcm ni lerr...

Popular Posts