Mengupah pergol dirinya sendiri untuk terkenal

Zaman sekarang terkenal merupakan satu advantage.. menjadi pemilik kedai makan terkenal? Orang ramai datang.. Jadi artis terkenal..banyak undangan buat persembahan.. jadi pelumba terkenal..dapat banyak sponsor.. bak kata.. kalau tak terkenal memang rasa diri ini tidak disedari sesiapa kewujudannya dan sangat menyedihkan.. Jadi blogger tak terkenal(atas sebab blog untuk diri sendiri lain la ek) pun susah jugak.. cam Khalis..komen pun dapatla satu..dua setiap entry.. kira tak terkenal lagikla katakan..
inilah minah senget


Tapi cuba terkenal? Macam hanis.. post seminggu satu pun traffik mencanak-canak.. glemerla katakan..

Tapi jangan tiru minah tak betol ni.. namanya Feng Yangyan dimana telah mengupah seorang gigolo untuk merogolnya.. dan yang terkenalnya ialah dia merakam saat perawannya diambil perogol.

Walaupun video sudah dipadamkan.. namun Feng kini dikenali oleh ramai orang.. menurut mereka yang tengok video ni.. diorang cakap gambar cleaaa habaq hang.. Ini orang yang tengok cakapla..Khalis tak cakap...

memacam feel nak glemer zaman sekrang ek?

Comments

KhaiRin - anies said…
kalu glamer pon bkn nyer dpt msk syurga

Popular Posts