Pages

Support Penaja

Friday, January 27, 2012

Isi minyak guna cerek

Posted by mykhalis On 4:36 PM 2 comments

Sebanarnya, tak berapa nak hairan sangat tengok gambar ni.. Sebab kalau Khalis Khalis balik kampung ke kampung kat Kuala Lipis, sebab susah nak isi minyak moto, jauh sangat nak ke bandar Benta.. biasanya kami pergi kedai runcit mintak je beli minyak singgit,, masa tu singgit dapatla minyak dalam botol fanta.. sekarang ni tak taula....

Tapi unik jugak cara ni.. tapi mungkin sesuai kalau di kawasan terpencil je kot




 sempoi je.. tapi susah la nak agak kuantiti based on harga.. kalau isi RM5 leh la set berapa liter..tapi kalau isi penuh..jenuh nak ngire

2 comments:

rilek je...
mesti jualan cerek kat sana tgi kan...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...