Isi minyak guna cerek

Sebanarnya, tak berapa nak hairan sangat tengok gambar ni.. Sebab kalau Khalis Khalis balik kampung ke kampung kat Kuala Lipis, sebab susah nak isi minyak moto, jauh sangat nak ke bandar Benta.. biasanya kami pergi kedai runcit mintak je beli minyak singgit,, masa tu singgit dapatla minyak dalam botol fanta.. sekarang ni tak taula....

Tapi unik jugak cara ni.. tapi mungkin sesuai kalau di kawasan terpencil je kot




 sempoi je.. tapi susah la nak agak kuantiti based on harga.. kalau isi RM5 leh la set berapa liter..tapi kalau isi penuh..jenuh nak ngire

Comments

mOon jOhari said…
rilek je...
mesti jualan cerek kat sana tgi kan...
ArulchelseA said…
hahaha..memang cuak..

Popular Posts