Pages

Support Penaja

Saturday, January 28, 2012

Mata serangga kalau kita tengok dari dekat

Posted by mykhalis On 5:34 PM 2 comments

Khalis tau korang semua terer -terer kan?So, Khalis nak korang teka nama apakah serangga-serangga yang ditunjukkan ini.. Tak tau? ishhh.. Khalispun tak tau namanya dalam bahasa melayu.. nama omputeh ada la..tapi kita tengok gambo mata je udahla ek..










Memang cantik sungguh mata diorang ni..tula. asal serangga hinggap je korang lestik.. tampo..cuba tangkap tengok mata diorang..

2 comments:

subhanallah, indahnya ciptaan Allah!

salah satu sebab kenape aku suke shoot makhluk halus ni....^^

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...