Apsal aku lapo bebenor nie...

Perghhh..apa kes la aku arini.. Asik lapo bebenor jer... padahal bukan x makan pon..
  Berikut adalah jadual makan aku untuk arini ni...(hahaha, bunyi dah cam surat rasmi der..sengal la)

8.00 pagi: pekena roti ikan bilis cap gardenia 2 bngkus...(aku curik2 bedal sbb dh time keje)

11.00 pagi: bedal 5 bijik kuih lepas abes meeting...(hahaha...makan free, sure aku suke..korang xkan tak suke kan..mmg membohong la kalu kata idak..)

1.00 ptg: makan nasi ayam dekat warung depan opis...(nasi ayam dia best der..order sepinggan ley makan 2 org...hahaha..)

3.00 ptg: beli kuih kt depan opis..hahaha...3 singgit, 3 singgit, 3 singgit (ala ala Mail)

pendek citer aku memang kuat makan...org kata metabolisma badan aku tinggi, sbb tu makan banyak...bukan cam org yang mulot longkang ---> "ko ada bela ea?!"...x pasal2 dapat sumpahan dr aku...cilakoi!!

p/s: ntah apa2 la aku ngarut ni...ni nk update blog ka, nk mengarut...choihhh!!!

Comments

Popular Posts