Inilah rupanya Faiqah Azizan..penari tiang yang didenda RM25

Fufufufufuufuuu.. aku tak nah jumpa "hukuman" yang memberi pengajaran mendalam camni.. memang menghinakan..

Patutla awek bernama Faiqah Azizan ni tersenyum riang je,, setakat rm25? korang tengok dalam beg dia ada berapa gulung duit? ada kesah?

korang takde duit berkepul camni tak payah bunyik banyak..

Comments

mas saari said…
pastu kat akhirat esok bersusun2 pulak kayu api membakarnya..
aimaniman said…
hukuman dunia memang kelakar? nantikan je hukuman kat 'sana'...
Anonymous said…
eiii ntah pape je.
setakat RM25 celah gigi je dia boleh bayar ..
Ym.Bundle said…
ala khalis, anggap macam saman parking udah la..bukan jenayah pon..hehehe....
Anonymous said…
nampak sangat gambar photoshop yang duit tu
eiffa akmal said…
cadangkan lah utk undang2 tu dipinda... :)

Popular Posts