Pages

Support Penaja

Monday, April 2, 2012

Inilah rupanya Faiqah Azizan..penari tiang yang didenda RM25

Posted by mykhalis On 9:05 PM 6 comments

Fufufufufuufuuu.. aku tak nah jumpa "hukuman" yang memberi pengajaran mendalam camni.. memang menghinakan..

Patutla awek bernama Faiqah Azizan ni tersenyum riang je,, setakat rm25? korang tengok dalam beg dia ada berapa gulung duit? ada kesah?

korang takde duit berkepul camni tak payah bunyik banyak..

6 comments:

pastu kat akhirat esok bersusun2 pulak kayu api membakarnya..

hukuman dunia memang kelakar? nantikan je hukuman kat 'sana'...

eiii ntah pape je.
setakat RM25 celah gigi je dia boleh bayar ..

ala khalis, anggap macam saman parking udah la..bukan jenayah pon..hehehe....

nampak sangat gambar photoshop yang duit tu

cadangkan lah utk undang2 tu dipinda... :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...