SAINS: Fakta mengenai seks yang mesti diketahui 2 ( repost )

Sambungan dari fakta sebelum ini

6.                  Di Hong Kong, isteri dibenarkan membunuh suami yang kantoi berzina dengan syarat mestilah menggunakan tangan kosong, lain pula kepada pasangan zina si suami, isteri boleh membunuh menggunakan apa jua cara.

7.                  Di Santa Crus; seorang lelaki dibenarkan melakukan hubungan seks bersama wanita lain. Namun perkara yang tidak dibenarkan ialah mereka bukan ibu dan anak.


8.                  Cali, Colombia, Seorang wanita hanya dibenarkan melakukan seks dengan suaminya sahaja. Namun begitu, pada malam pertama ingin melakukan hubungan, ibu si wanita mestilah menyaksikan acara itu.


9.                  Di Washington, terdapat satu undang-undang yang melarang anak dara melakukan hubungan seks meskipun pada malam pertama( udah tue bilenye nak pecah dara?)

10.              Melakukan hubungan seks dalam ambulans? Mungkin kedengaran janggal, maka dengan itu, satu undang-undang di Tremonton, Utah menetapkan perempuan yang kantoi melakukan hubungan seks dalam ambulans akan di dakwa berpelakuan kurang sopan dan namanya akan dipampangkan dalam surat khabar tempatan namun si lelaki tidak akan kena sebarang hukuman mahupun dakwaan


Comments

akulahct said…
ish.. betui ke fakta2 ni sume... cam merepek jer...
Anonymous said…
memang semua mengarut,hampeh
smile said…
baca boleh..jgn percaya sudah..
I LOVE ISLAM <3
yang no 8 tu boleh segan jadinye...ade ke patut

Popular Posts