Pages

Support Penaja

Thursday, December 8, 2011

Wanita yang bahagia kerana disayangi 2 lelaki.. Kekasihnya dan skandal

Posted by mykhalis On 4:24 PM 5 comments


Khalis tak reti nak menterjemahkan kekejian yang berlaku ni. Jaiya Ma merupakan seorang wanita yang sudah 6 tahun setengah tinggal bersama kekasihnya. Namun, pada satu hari, dia memberitahu kepada kekasihnya Jon Hanauer yang dia ingin mencari kekasih lain. Tidak menghalang.. Jon membenarkan malah menggalakkan. Hasilnya.. Jaiya menemukan skandal baru Ian Ferguson. Dan yang gila babinya.. Jaiya mengandungkan anak Ian dan Jon dengan gembiranya mempelawa Jaiya tinggal bersama sama mereka.


Nampak tak betapa threesomenya mereka bertiga. Malah,, ketika melahirkan anak.. kedua dua lelaki ini bersama sama Jaiya menemaninya.

Khalis malas nak cakap banyak.tapi ni dah macam perangai Babi ye tak? untuk baca lanjut,, boleh klik di sini

5 comments:

hai Khalis.. :p
ramai gak bloger post pasal mende ni.. hmm.. xtau nak ckp pe.. hehe..

macam-macam lah org zaman sekarang neh..

agak agak diorang rakan tak aksi 3some diorang?? weeee

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...