Pages

Support Penaja

Wednesday, December 7, 2011

Hitler,..100% jahat?

Posted by mykhalis On 11:07 AM 7 comments

Kalau bagi masyarakat Yahudi atau barat, kalau disebut nama Hitler, mereka akan menggambarkan pembunuh, diktator.. dan tiada jahat melainkan jahat jahat belaka.

Walaupun banyak fakta membuktikan bahawa kita hanya mendengar sejarah Hitler dari pandangan 1 pihak sahaja, namun tidak ramai orang sanggup mendedahkan siapa hitler sebenarnya. Peristiwa pembunuhan yahudi beramai ramai dijadikan fakta dan cerita setiap masa untuk menggambarkan sikap kebinatangan Hitler.

Namun, kajian demi kajian dilakukan untuk mengenali Hitler dari sudut pandang lain. Dan berikut adalah beberapa keping gambar Hitler bersama kanak kanak.. Khalis ada terbaca satu infigrafik menunjukkan pemimpin pemimpin zalim di muka bumi ini. tapi Khalis hairan, kenapa tiada sorangpun presiden Amerika di dalam senarai itu. Lihat sahaja di zaman ini, pencerobohan di Iraq, Afghanistan, membunuh ratusan ribu nyawa yang tidak bersalah,, dan mereka masih menggelarkan diri mereka sebagai polis dunia.












7 comments:

Tapi ada orang cakap dia ni pedo..

ada banyak 'cakap' pasal Hitler. tapi dia anti Yahudi-itu fakta kan?

aku suka dia. sbb dia bunuh yahudi. ngeee.... klo nk kira dia ni kejam sbb bunuh orang. alah sume pun sama. amerika buat2 pandai g afghan bunuh orang sana. dulu2. kite kena jajah. british bunuh orang. belanda sume. sama je lah. rakyat mati gak kena tembak.

sebut pasal hitler,terbaca satu artikel.....korang boleh terima ke tak tu terpulang lah atas budi bicara kepercayaan masing².... ---> http://www.dinar-emas.com/vaticans.html#axzz1bqRACgwg

saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kenal siapa yahudi dan cari jawapan kenapa saya membunuh mereka..perh...

sila baca nih...
http://zharifalimin.blogspot.com/2010/07/adolf-hitler-sudut-kisah-yang-jarang.html

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...