PenDrive macam wayar putus

Pendrive zaman sekarang memang banyak bentuk yang kreatif2kan? Hargapun mahal jugak.. dan akibatnya?menarik minat orang untuk mencuri dan menciloknya.

Tapi dengan rekaan pendrive macam wayar putus ni,Khalis percaya takde orang nak curi kalau anda tak bagitau orang lain apa fungsinya..dan kalau anda pergi CC cucuk mende ni mesti Khalis ingat orang gila nak belajar mendownload.]

memang kreatif gile

Comments

hahah.,.. memang stylo ar.. kat malaysia dah sampai ke lom ek :)
kreatif..tapi 2gb je..hahaha..
KhaiRin said…
ada yg beritahu kalu nk cr pendrive mcm ni cr kt giant seri kembangan (sblh pasar borong selangor) tp sy x g lg...
ApiH said…
kena cari satu ni.. kreatif tu..

Popular Posts