Mengejutkan..Gambar beruang kutub makan anak beruang kutub

nampaknya sudah ada karnival antara mereka..gambar ini ditangkap oleh Jenny Ross. Menurut Ross, peristiwa ini tidak pernah didokumentarikan secara rasmi.. Namun ianya dapat memberi penjelasan mengapa anak beruang kutub semakin kurang. Dan menurut pemerhatian, dirasakan bahawa yang memakan ialah ibu beruang kutub itu sendiri.






tak sangka kan?

Comments

~ Rsanya dia xmkn anak dia ni lah...dia selamatkan untuk disempurnakan sb ank dia dah mati..
Tasha said…
xnmpk mcm dia mkn...
sdh la tgk
mra said…
karnival = pesta?
MrZuRied said…
aku ada layan beberapa rancangan pasal bnda nie..diorg kata yang haiwan2 nie xdpt cari haiwan lain utk dimakan..so diorg kekurangan lemak untuk hidup di musim sejuk.. untuk tue jika lemak diorg betul2 nak habis..terpaksa makan anak sendiri..kalau tak ibu dan anak skli mati..so ibu makan anak...then ibu hidup leh buat anak lg...lalala~~
Raden said…
tak mungkin. tak mungkin. tak mungkin! tanak pecaye. die slamatkan anak die laa...die takleh pelok n tarik dgn tangan, so die tarik dgn mulot. ggrrr

Popular Posts