KELUARGA: Tips suami memujuk isteri merajuk..movie yang dicadangkan

Tanpa berlengah lagi, berikut adalah 10 movie yang wajib anda tonton bersama asangan anda yang sah lagi halal. Menurut kajian dari Askmen.com, movie-movie ini boleh membawa anda dan pasangan ke puncak inzal yang terhebat. Tanpa berlengah lagik 10 movie. ( disebabkan saya malas nak menterjemah, saya gunakan google translate,ternyata lagik tak faham.hahahha). Dan untuk mengelakkan terlalu panjang, saya paparkan 2 movie dahulu..

No 10   Dangerous Liaisons

Rayuan, pengkhianatan dan rayuan lebih banyak bintang di tempoh ini adalah sebahagian dibintangi Glenn Close, John Malkovich dan Michelle Pfeiffer. The Marquise de Merteuil (Close) meminta pasangannya dalam penipuan Vicomte de Valmont (Malkovich) untuk merayu seorang wanita muda untuk kembali pada bekas kekasih. Namun, Valmont mempunyai keinginannya dan keinginan ditetapkan pada manis dan lembut Madame de Tourvel (Pfeiffer). Penghubung Berbahaya memiliki panas dan ghairah yang membara hanya di bawah serbuk, aksen rambut palsu dan korset. Yang tidak bersalah diajar untuk merayu, yang bersalah untuk berbohong dan hidup tergantung di baki duel. Penghubung Berbahaya adalah klasik dan konsep semula sebagai Intentions Sarah Michelle Gellar's Kejam (juga seksi dan memaparkan salah satu adegan kegemaran kami mencium cewek).




No 9    Belle Epoque

Muat Sepanyol, perang, seorang askar muda yang tampan, dan empat saudara perempuan yg boleh kahwin dan indah dan anda mempunyai klasik filem asing. Fernando, seorang tentera muda yang berjuang dengan perang awam yang akan datang dari tanah Sepanyol nya, menemukan dirinya di tempat tidur daripada empat saudara perempuan: seorang janda mabuk cinta, seorang lesbian yang terangsang oleh cross-dressing, Sosialita hambar, dan kecantikan tidak bersalah. Seperti Fernando menemukan patah hati dan kecewa dengan setiap hubungan seksual, ayah gadis-gadis 'memberikan harapan tentera tentang asmara (bahkan setelah Fernando telah tidur dengan putri-putrinya).



Comments

Popular Posts