KELUARGA: Reunion itu indah


Kuala Rompin 9 Feb.- Titisan air mata sayu menyelubungi seisi Bandar Kuala Rompin, Pahang Darul Makmur apabila rancangan temubual Oprah menayangkan sebuah video klip pertemuan ( re-union ).

Video klip ini mampu membuatkan orang ramai menitis mata sambil memandang ke kiri dan ke kanan untuk mencari-cari jikalau ada kucing, itik mahupun ayam yang mahu dijadikan haiwan peliharaan. Video klip yang menceritakan mengenai sepasang lelaki ( ini bukan berita GAY!!) yang mengambil seekor anak singa dari sebuah sarkas untuk di jaga.

Setelah hari berlalu berganti hari, singa ini telah menjad sangat besar. Meskipun ianya jinak, namun tetap menakutkan seisi kawasan perumahan laki-laki itu tadi. ( sape nak berjiran ngan singa besar kereta kan?) Maka, selepas mesyuarat JKKK, mereka meminta singa itu dipindahkan. Walaupun terpaksa, namun mereka akur dengan kehendak pemimpin kawasan mereka.

Saksikan video ini.



Comments

CGojes said…
Aku dah tgk dah dolu2! Seyes tangkap leleh! Xboleh kontrol dowh.. Teros luluh!! Manusia pon ader yg Xkng budi.. Tp haiwan?? Ish3.... TERBAIK!!
mykhalis said…
tule pasal..ini yang music die dah kene banned..dulu mase tgk kat oprah dulu guna lagu whitney..perghhh..berderuuu
CGojes said…
Tu lah.. Sian wei.. Sangat terharu aku!! Sunggoh mengenang budiman!! hahaha..

Popular Posts