KELUARGA: facebook dan kesannya

Artikel kali ini akan membicarakan mengenai kesan facebook.com. Penulis tidak berminat untuk memperkatakan fungsi atau asal usul facebook ini.

Tapi apa yang menarik ialah artikel yang dibaca semalam menyatakan bahawa apabila chatting berdua-duaan dalam facebook adalah sama dengan berzina.

Pada zaman sekarang, bukan facebook sahaja, yahoo, gmail, skype ape sahaja boleh dikira sebagai bersubahat. Hari ini, penulis ingin membicarakan mengenai sebuah group dalam facebook yang dinamakan ’wife swap’ atau dalam bahasa kita bertukar isteri.

Mengejutkan kerana ahli kumpulan ini sudah mencecah 180 orang dan sudah ada aktiviti yang berjaya dianjurkan dengan jayanya. Kebanyakan pasangan adalah berbangsa india mahupun cina. Tetapi, hasil sedikit selak-selak, terdapat melayu yang berminat. Tidak diketahui ini adalah melayu PERKASA mahupun melayu ISLAM yang kononnya diperjuangkan PAS.

Sedikit screen shot 

Group songsang!! Laporkan group ini

Comments

CGojes said…
Hui! Terasa I!! I pon mangsa tau! Org dengki nih merata! Tp sorg tuh jerp dengki ngan haku.. Moga die berobah! hahaha... (Pantas aku terjah n folo!) huhu...
mykhalis said…
yupp...pade sape2 yang menyalah gunakan kelebihan teknologi semoga berubah..jgn sampai nikmat teknologi ditarik balik.. kan dah ada ura2 kerajaan nak kawal fb ngan blog..aduii
CGojes said…
Tu lo.. Sebab ci crimer2 tu lah, semua susah!! huhu..

Popular Posts