Pages

Support Penaja

Saturday, April 21, 2012

Ally rindu bini sampai tertido depan komputer masa skype

Posted by mykhalis On 11:52 AM 0 comments

Bukan senang oo tengah bercinta.. tiba2 terpaksa berpisah.. bkn dekat..tapi jauh.. tol tak?tapi nasib memasing la kan? kalau zaman sekarang memang sudah jadi kebiasaan isteri suami bekerjaya..tol tak? kalau duduk kat bandar2..kerja makan gaji.. keluar kerja pagi.. balik kerja petang.. belum tolak OT.. kursus.. balik dah penat.. dapat berborak sekejap atas katil.. lepas tu tido..


sebab tu sekarang ni zaman curang ye tak? banyak masa dengan orang asing dari pasangan sendiri.. Bukan Khalis cakap.. mingguan wanita minggu ni yang cakap..

seperti kata Ally Iskandar
“Walaupun saya agak sedih kerana terpaksa berpisah sementara dengan isteri, tetapi saya sangat bahagia dengan kehidupan sekarang ini. Namun saya tidak nafikan perkahwinan jarak jauh sangat mencabar.
“Tapi ini hakikat yang kami sedia terima. Selepas hantar Farah kembali ke Korea tempoh hari saya rasa masa berjalan begitu perlahan.
“Sebab saling merindu kami selalu habiskan masa berbual-bual di Skype berjam-jam lamanya. Sampai tertidur pun ada,”
 Yerla.. usia Ally pun dah sesuai sangat nak ada baby kan? tapi nak wat camne.. orang jauh.. dah tu belajar la pulak.. dah belajar jauh2.. duit dah habis..takkan tak nak kerja ye tak? inilah namanya kos lepas..

“Masa dan keadaan tidak mengizinkan kami untuk menimang cahayamata dalam waktu terdekat ini. Farah masih lagi belajar. Tunggulah dia pulang ke Malaysia dahulu. Kalau ikutkan hati, memang saya hendak sangat anak, tapi kenalah bersabar dahulu,”

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...