Pages

Support Penaja

Saturday, May 7, 2011

Ular Sawa makan kanggaroo

Posted by mykhalis On 4:30 PM 32 comments

Dalam perjalanan nak ke kedai pagi tadi, Khalis melalui jalan kampung,, sebab malas nak lalu jalan bandar.. sesak hujung minggu. Entah camne, Khalis ternampak ular berwarna coklat di hadapan Khalis. Jujurnya memang besar, sebab Khalis seorang yang rabun tetapi boleh nampak ular tue.

Dari jauh tau, niat di hati Khalis nak langgar je ular tu, yerla,, sebab ini kawasan kampung.. tapi bila dah dekat dengan ular tue, Khalis teringan yang kampung ni dalam kawasan semak samun, hutanpun ada, rasanya ular ini takkan ganggu orang kampung.. selain dari itu, sebab Khalis ada anak kecik.yerla.. dulu-dulu biasa dengar orang sebut sumpahanla,, kenan la.. so Khalis elak last-last minit..

Terus Khalis teringat nak cari gambar ular,, hehe.. inilah hasil yang Khalis dapat..

Ular makan kanggaroo





Besar betul rahang dia kan??

32 comments:

fuiyohhhhh,,dasat giler ular ni...grrrrrrr,,gerunnnn...=(

takot.....!!! dulu kucing Yana kira mcm penah selamat kan akk Yana la.. dia nampak ular kat dalam bilik abang.. masuk ikut bilik air.. huhu.. takot.. tapi kucing tu sekarng da mati..

rahang dia bole memeri kot.. hahaha...

auww, comelnya ular tu.

(kesian org selalu geli dkat ular, kecik hati ular tu).

tak hairanlah kalau dia leh telan manusiakan ;'(

ular sawa sangat cool n cantik..
kalo jmpa ular secara sangat dekat..jangan sesekali cepat panik..
cool jer..

fuh....gerunnya!
camnelah kalau dia telan manusia lak?

Rahang ular sawa tak bersambung. Tu sebab ia boleh buka sebesar mana yang dia nak.

mak ai bole ke dye makan tuh..selera besar! hhaha;P

@cikida jangan jumpa depan mata udah

@saya YANA mesti rindu kucing ni kan?

@syazana.not.single elhhh..konon2 je berani..depan mata tengok

@amna
dah selalu dengar kes nie..hehe

@Miss Tirabetul2..kalau mulut kita dah lama semua manusia perut pecah

@misz fae ini ular makan sebulan sekali je

perghh.. takot! (-.-')

@najwa's kalau najwa sekali ngap jerla

dalam parit besar depan rumah akak ada ular sawa besar..pernah masuk dalam kawasan umah akak tapi dia kembali semula ke dlm parit tu..jgn tak caya, dalam bandar ni..

ouhh.. tidak!!

betul2 menakutkan...

seram!!!!

manusia pon ular boleh telan hidup2

slalu tertanye2,.pas die mkn tu cmne pncernaan die ek?,.ke mntahkn blk or bior je dlm perut die sebeso2 kanggaro tuh?,.khalis ade cri x kjian ttg ni?,.hehe,.

selalunye ular ni akan muntahkan balik kalau makanan dia tu besar sangat.ular ni pon 1, agak2 la nak carik makan.xpayah la sebat yang besar. ade 1 kes yang ular telan manusia, last2 ular tu pon mati coz xleh nak telan orang tu. huhu

nenek Roy pernah tangkap ayam dlm semak masak form 5 dulu. rupenye ayam tu tengah di ngap oleh ular sawa yg agak besar... menggelabah call bomba.. sekarang ular tu ada dekat zoo melaka..

haish!! khalis..naymie ni paling gerun n bdn melentok bagai klo sebot pasl ular.. even nmpk gmbr je.. terus terasa semcm seluruh bdn..eeeeeeeee!!!

fuyoooo..ganas gile ular tu.haish

terlebih kenyang je ular tu..

perghhh.... ngeri lak...

dah diciptakan boleh mkn pe je jenis daging xkirelah halal @ tak hehe

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...