Festival bogel di Jepun.. Hadaka Matsuri

Khalis sekali lagi membawakan anda ke Jepun.. Yerla..Jepun ni negara pelik sikit..Betapa pelik Jepun ni, korang taip je kat Google dalam blog Khalis ni, perkataan Jepun.. layanla kepelikan orang Jepun.. hehehe

Hadaka Matsuri merupakan perayaan yang orang Jepun lakukan di mana ada 1000 orang lelaki berkumpul dan dalam kelompok itu ada seorang yang berbogel. Siapa yang tersentuh lelaki itu, nasib malangnya akan hilang.. Camtu la kiranya.. So,, kepada jejaka.. no naked girls here k? only men..Hehehe( Dijangkakan post ini paling kurang orang komen hari nie..hehe)





kasila sikit gambar awek..tak bagi kempunan
 





Khalis rasa ramai sahabat blogger Khalis yang masih belajar di Jepun.. Takde ole-ole ke??

Comments

Hahaha..sengal la.. tp bkn bgel semua kan..ngeeee
MissNadh said…
haa...memang pelik!
Miss Dill said…
what?!

Miss Dill^^
Ayie said…
hahaha.. ingatkan mereka bogel habis.. ^^
Miss Shikio said…
mana yg bogel tu?

hahahah~ (gatal)
scroll punya scroll takdak pon gambar bogel tu.
haha.
=)
kucarkacir said…
err...
cam tarzan je..
amny said…
patut la negara diorang dilanda tsunami
mykhalis said…
@MissNadh bagi orang jepun slumber derk je
mykhalis said…
@nelly hahahha..biasa arr
mykhalis said…
@Ayie
hahaha..ini pesta awek2 je
mykhalis said…
@syazana.not.single ini sorang lagiii..ishhh
mykhalis said…
@kucarkacir tarzan ekor di depan
mykhalis said…
@NasZ
jgn kata tergoda
saya YANA said…
eeeii... geli jek mereka2 ni...
chii said…
jepun ni sgt aneh..suka sgt wat sesuatu yg x pernah org lain terfikir

Popular Posts