MENGENAI CADANGAN UNTUK BLOGGER MUDE( BARU)

Terima kasih kepada 3 orang sahabat blogger baru, pertama sekali ungulavendar kerana sudi menyahut kompangan khalis.Malu jugak kalau takde orang balas. Setiap masa berpeluh tau. Yang kedua ialah queen aida kerana menambahkan semangat Khalis.



Jadi ini sebagai rujukan anda berdua, Khalis dah siapkan bloglist di tepi blog Khalis dan diberi nama Untuk Blogger Mudee Sahaja, Khalis harap anda berdua buat yang sama. Jadi kite akan sentiasa update dengan rakan2 blogger baru kita.

Yang kedua mempromosikan blogger baru yang menyertai kumpulan blogger mude ini. Boleh join ikut blog sape2pun. Tapi kene la promote untuk ajak blogger2 join. Kalau ada yang join buatlah entry skit pasal blog mereka dan bile dah ada update entry, kite pergila folo orang yang baru join dan masukkan dalam bloglist kite.

Khalis tak mintak untuk respon setiap post, cuma bagila hormat 1 komen sehari untuk sesame kite. Bolehkan? namanya tolong menolong kan? Kite tryla yang ini dulu ek?Khalis harap dapat 5 blogger mude join pun dah best sangat..

Comments

atenzuppe said…
macam mne kalau blog since 2006 tapi masih baru?
mykhalis said…
kalau terasa masih baru boleh aje.. hehe.. nak join ke? nnt kene ikut syarat cam kat atas tau..
atenzuppe said…
Hehe. Boleh ke?.
Buat blogroll tu and promote tu kan?
Hairi Ahmad said…
aku mmg baru...baru berminat nk berblog. klu ikutkan dr dulu lagi...tp sbb teramat sibuk dan tiada masa...tu yg jadi malas nk memerah idea...hahha.
mykhalis said…
boleh je, khalis tengok pada folower mmg macam baru je.. jom la..bile dah buat nnt khalis masukkan satu entry mengenai blog atenzuppe dan listkan dalam blogroll nnt.. promote2 le ekk
mykhalis said…
@hairi ahmad, saya rasa boleh awak join ni, just war-war kan mengenai geng blogger mudee n wat bloglist kat tepi, ringkas pun takpe,just bagi tau nama blog n link yg join..
atenzuppe said…
Okay.
Hehe. jadi for the start aten kena follow blog dalam bloglist tu la ye. Dan lepas tu buat blogroll & promote blogger tu la kan.
mykhalis said…
yup.. camtuela..nnt bila ada orang baru nak join melalui blog atenzuppe n awak buat skit en3,saya boleh folo die pulak..maknanya,kite semua akan saling mmfolola..hehe
mykhalis said…
ok..nnt dah buat saya add k?
Anonymous said…
i nak join jga..sswai utk blog ak yg mc muda mudi nie...bntu sya ye...
Anonymous said…
ok~
Insya Allah dlm masa t'dekat sy akan cuba update blog sy n buat blog list cam yg khalis buat tu laa... n maaf la kalo cam x sempat nk follow.. blog walking sempat tp nk update blog yg x sempat.. hehe..
mykhalis said…
ok,, kalau sape2 je berminat tinggalkan komen,nnt khalis terjah,, n kalau dah ada wat mcam yg khalis sarankan, nnt kite masukkan dalam bloglist blogger mudee k? apa yang penting? kerjasama..hehe
Unknown said…
en khalis, anda pun blogger muda ape..kita sume muda ..hehehe..awet muda.

keep bloggong, best taw =)
mykhalis said…
aja aja fighting!! hehe.. saye lagik mude..baru 15..hhe
CGojes said…
Wah! I Feel Super Duperb Young Everyday Beb! Nop hal.. Boleh jer nak juin... ;o)
Sweetie Pie said…
ok!queen sgt memahami..queen buat skrg ok
mykhalis said…
semoga kite semua dapat menjadi sahabat blogger yang saling siking menyokong antara satu sama lain
mrsazrul said…
as salam semua..sesuai la tue tuk saye nie yg baru berkecimpung dalam dunia blog nie..bantu-membantu sesama kita.. :)
mykhalis said…
boleh sahaja.. mrsazrul boleh join,, boleh rujuk cara cadangan saya? nnt saya gi terjah blog anda
mykhalis said…
sila2..ikut je panduan cam kat atas
Umi said…
da bwat bloglist..
lpas 2?
mykhalis said…
da buat? terjah mana2 blogger yang ada dalam list khalis.. pastu kabo la kat diorang..nnt diorang wat kempen untuk blog miira skali..kan bestt..

Popular Posts