JOM LIHAT ORANG MAIN PASIR DI PANTAI

Hujung-hujung minggu nie kalau dapat pergi ke pantai bersama keluarga, makan kopok, abc, jemput, adess.. melihat anak-anak berlari2 di sisiran pantai diikuti si ibu berlari bermati-matian kejar si anak yg degil main air..memang priceless..

Pernah 1 masa, dulu-dulu masa kurang tua dari sekarng, saya lihat ada awek2 berkerumun kat tepi pantai, ok la..bukan awek je,, pakcik n makcikpun ade. Tapi sbb masa tue kite bujang kompom nampak awek je. Apa yang diorang tengok? Ada yang mati lemas ke? Kene gi tengok nie.. CPR CPr.......

Ek eleeehh.. ade mamat rambut panjang tengah wat istana pasir,, sungguuuhhh cantik n besar.. Aku naik heran, ape yg buat brader nie begitu berseni. Tapi aku tau,, ini mesti tekanan nie. Mesti mula2 die wat kecik je,, bile awek2 datng menengok and puji die terpaksa buat besar-besarr..BESARR PUNYE.,,

Akupun blah dalm perasaan keliru sambil mencari satu sudut di tepian pantai yang kurang pengunjung. Cuba buat jugak.. hasilnya? Sehingga kini aku tak pernah cuba buat istana pasir kecuali meminta anak-anak buahku atau kawan2 ku menimbuskan aku dalam pasir. Yang akhirnya mereka hias atas aku dengan bende2 yang tak senonoh..

Tak mungkin dapat buat seperti mereka rasanya

tipu

bohong

mengarut

tak logik

huhh..tak lawa!@@

eii..ntah ape2

ape nie??? takde seni langsung!!

wat seram orang nak ke pantai je

uweeekk..tak heran

y? y? y? kenape lawa sangat???

Comments

mykhalis said…
sangat cantik.. dapat baut 1pundah puas hati sangat..tapi tak nah dapat,,hahaha
Unknown said…
cantik beb =)

khalis, boley je nak tag org tu balik tp dia takder wat pape la sbb dah menjoinkan diri sblm ni =)
Anonymous said…
kreatif btol...
mykhalis said…
@raudhah.. yke?hehe..sbnarnya saya masih nak tau makna mengetagged nie..
@rush d sangat2la kan? sanggup wat cantil n mudah dimusnahkan
@yana haha..kompom..sbb tue aku jeless

Popular Posts