Pages

Support Penaja

Monday, May 21, 2012

Cari Awek

Posted by NzmXI On 3:36 PM 0 comments

Masa Ajoi di zaman jahilnya, dia rajin gak pergi clubbing…
Satu hari dia masuk ke kelab.
Dia duduk sorang-sorang di bar..
Tidak lama kemudian dia nampak Sumardi bersama 5 orang awek-awek cantik di sekeliling dia.
Mereka duduk2 di lounge dan Sumardi kelihatan macam raja yang di manjakan oleh dayang-dayang yang cun melecun.
Ajoi yang duduk sorang dan berfikir, bila agaknya aku boleh jadi macam dia?
Awek pun aku takde…


Semasa Sumardi sedang ke tandas, Ajoi menahannya dan berkata :”Bro, macamana caranya lu boleh dapat awek-awek cun camtu”?
Sumardi membisik ke telinga Ajoi: “Joi,ni gua nak bagitau lu…”
Kalau kau besok masuk ke kelab, masa ko nak duduk di bar, lemparkan kunci kereta ko di atas meja bar, pasti awek-awek datang dengan sendirinya.
Ajoi menjawab: “tapi aku takde keta bro, aku ada kapcai jer…”
Sumardi: “Ko hanya perlukan kunci kereta jer.. tengok aku ada keychain kereta Jaguar..”
Ajoi: Ler…tu jer tektiknya.
Malam esoknya Ajoi dengan semangat membara masuk ke kelab, dia melihat Sumardi di sudut bar dengan 3 awek di sekelilingnya.
Ajoi berjalan menuju bar dengan muka confident giler dan mencampakkan kunci bersama key chain kereta Ferrari ke atas meja bar.
Tapi tidak ada respon sama sekali
Di saku seluar dia ada lagi kunci. Bila ada awek-awek cantik lalu, dia lempar lagi kunci tu ke bar.
Tetap tetap tidak ada respon, malah awek-awek cun melecun tu bantai gelak terbahak-bahak.
Ajoi tidak faham..
Korang nak tahu jawapannya ???

Sumardi akhirnya datang ke Ajoi dan berbisik: “Ajoi, lain kali masa kau campak kunci kereta ferrari di bar, helmet tu buka dulu bro……..!!!

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...