Askar 8kaki dalam perarakan kematian Kim Jong Il

Semasa perarakan yang lalu sempena kematian pemerintah korea utara. Dikatakan terdapat seorang askar yang ketinggiannya sangat meyerla. Macam hampehnya, dailymail melalui tajuknya cuba membayangkan bahawa Korea Utara berjaya mencipta askar2 gergasi..

Sebenarnya orang asia bukanlah serendah masa zaman dulu. Mat sallehpun takdela tinggi sangat. yang tinggi bebenopun orang negro je kot. Cuba tengok player bola sepak asia dan eropah,, rasanya tak jauh sangat dah beza ketinggian. tol tak? even Khalis 180cm pun rasanya jumpa ramai tinggi dari Khalis.

Kalau ada 5000 askar tinggi camni memang gerun nak berperang.tapi lagi beso badan lagi senang nak target ngan sniper ye tak? Bukan cam zaman dulu kala berperang dengan pedang. sekarang main tembok je.



beso sungguh gayanya kan?

Comments

ArulchelseA said…
memang cuak tingginya..kih kih kih
soooooour said…
wah...tinggi betul..

Popular Posts