Agnes monica berkebaya singkat sehingga nampak panties

Hmm.. apa kejadahnya rekaan kebaya camni.. ini kalau ada orang pakai gi majlis ni belum tentu selamat sampai ni. gila singkat sampai nampak suar dalam..

inilah kebaya rekaan pereka dari Indonesia yang dipakai Agnes sempena sukan sea yang lalu.. memang lama dah la kiranya gambar ni..tapi sebab Khalis baru je terbaca, so Khalis anggap adala sorang dua tak baca lagik..haha..










Comments

Miss A said…
she should be ashamed,wearing like that in the public.really look like a bitch to me.damn you,Indon!
is_isaac said…
hot! hot! terkedu kejap..lalaal~
dill said…
ce tempah baju molek sket

dill.
Dayana Aj said…
dah takde rupa kebaya dah baju tu.

Yana termasuk dlm 2 3 org yg tak baca lagi pasal neh. haha
farot said…
dy ni mmg seksi....so no wonder lah kan
NuttyNutt said…
asl minah nie nmpk glap giler...

Popular Posts