Pages

Support Penaja

Thursday, December 29, 2011

Agnes monica berkebaya singkat sehingga nampak panties

Posted by mykhalis On 1:52 PM 7 comments

Hmm.. apa kejadahnya rekaan kebaya camni.. ini kalau ada orang pakai gi majlis ni belum tentu selamat sampai ni. gila singkat sampai nampak suar dalam..

inilah kebaya rekaan pereka dari Indonesia yang dipakai Agnes sempena sukan sea yang lalu.. memang lama dah la kiranya gambar ni..tapi sebab Khalis baru je terbaca, so Khalis anggap adala sorang dua tak baca lagik..haha..










7 comments:

she should be ashamed,wearing like that in the public.really look like a bitch to me.damn you,Indon!

hot! hot! terkedu kejap..lalaal~

ce tempah baju molek sket

dill.

dah takde rupa kebaya dah baju tu.

Yana termasuk dlm 2 3 org yg tak baca lagi pasal neh. haha

dy ni mmg seksi....so no wonder lah kan

asl minah nie nmpk glap giler...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...