Pages

Support Penaja

Monday, December 19, 2011

Edisi berani : Panglima Melayu mengamuk: bangang

Posted by mykhalis On 9:19 AM 6 comments


Bukan semua ada keberanian. Kalau setakat kumpul 10 orang bergambar dengan bendera UMno lepas tu ugut nak sepak, ludah tak payahla. Jujurnya..video tu menunjukkan kebodohan diri sendiri. Khalis rasa pihak polis tak perlu tunggu laporan la kan? dah terang terang mereka dalam video tu buat ugutan. BUkan sekali dua..tapi banyak kali.

Mungkinkah akan terselama?dibiarkan pihak berkuasa? Khalis tak dapat bayangkan kalau pihak PR yang wat video ni. habisla satu Malaysia dicanangkan kekejaman, kebobrokan, kebodohan, melanggar rukun negara.. perghh..tapi sbb Umno mungkin halal kot.


dan kalau tak silap..inilah leadernya.. pandai jaga aurat bini ye bang? paling kelakar.. baju bunga putih macam blur bila nak sambut takbir.. lepas tu bila sebab hidup Umngok semua diam..cehh

6 comments:

sebab kuasa,saudara seagama sebangsa pon sanggup belasah.....patriotik la konon?? tepuk dada tanya iman....

hihi... setuju ayat khalis kat perenggan ke 2 tu... negara kita ni memang tak de ruang untuk bersuara kot... kalau bersuara lebih je mula la tindakan nak diambil..nak diludah la apa la... *geleng2 kepala*

mcm la najib pejuang islam.. siap bertakbir lagi. poyo ade lah. kalo ko nak perjuangkan hukum Allah ke, nasib org Islam ditindas ke, takpe la nak bertakbir. Bini pakai pon nak separuh bogel, bertakbir konon. kalo ko percaya Allah tu maha besar takde la ko dayus sngt biarkan bini ko pakai mcm org bertelanjang. huhu.. haih. melayu melayu. nampak sangat dia yang letak otak kat kepala lutut. huahahaha..

aku menyertai Himpunan Mahasiswa itu. ketika bendera yang ada muka Najib diturunkan, semua orang tak sedar. mahasiswa tak sedar. Dato' Saifuddin tak sedar. pegawai keselamatan pun tak sedar. hampir kesemua orang di situ tidak sedar. jadi, memang agak terkejut.

jadi, apa masalah bila muka Najib diturunkan? adakah Najib itu seorang ULAMA' MU'TABAR?

masalah dengan UMNO adalah kebodohan mereka dengan ideologi politik sempit mereka. segalanya adalah UMNO. Malaysia amalkan Islam, kerana UMNO. Malaysia jadi terkenal di seluruh dunia, kerana UMNO.

maka dengan itu, bila apa saja yang ahli UMNO buat, mereka mendabik dada dan mengatakan UMNO adalah yang terbaik. dan kami akan bermati-matian pertahankan UMNO. walaupun atas benda yang salah. maka, masuklah orang UMNO seperti ini dalam kumpulan yang dicela Allah seperti dalam surah Al-Ahzab.

aku mampu senyum je. =)

okay. utk yg ini aku backup khalis. panglima ni memang fuck up!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...