Pages

Support Penaja

Wednesday, December 21, 2011

Pekerja FedEx kantoi campak sahaja monitor ke dalam pagar..

Posted by mykhalis On 5:37 PM 2 comments

Yup.. ada 2 kepastian mengenai pekerja ni..

Pertama.. tidak akan dicalonkan sebagai pekerja terbaik tahunan
Kedua... menyambut Krismas sebagai penganggur




ada ke patut main campak je barang yang dikirim.. tak tahulah kalau memang kotak ni palsu.. hanya bekas tetapi di dalamnya kain sahaja.. tapi patut ke main campakkan aje? ishh.. tapi menurut dalam video ni boleh didapati bahawa ini memang betul2 monitor.. besar tu..

kalau korang tak panas hati ke? mujur tuan rumah ada pasang cctv.. kalau takde?

2 comments:

ek??kan pagarnya tbukak tu??

kantoi..tgh marah lah tuh, cuti krismas tak lulus kowt! LOL!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...