Pekerja FedEx kantoi campak sahaja monitor ke dalam pagar..

Yup.. ada 2 kepastian mengenai pekerja ni..

Pertama.. tidak akan dicalonkan sebagai pekerja terbaik tahunan
Kedua... menyambut Krismas sebagai penganggur




ada ke patut main campak je barang yang dikirim.. tak tahulah kalau memang kotak ni palsu.. hanya bekas tetapi di dalamnya kain sahaja.. tapi patut ke main campakkan aje? ishh.. tapi menurut dalam video ni boleh didapati bahawa ini memang betul2 monitor.. besar tu..

kalau korang tak panas hati ke? mujur tuan rumah ada pasang cctv.. kalau takde?

Comments

qasehraihan said…
ek??kan pagarnya tbukak tu??
is_isaac said…
kantoi..tgh marah lah tuh, cuti krismas tak lulus kowt! LOL!

Popular Posts