SENI: Apakah yang lebih cool dari Pimp My Ride

Anda pernah dengar Pimp My Ride? Rancangan yang menukarkan kereta tahap sampah kepada kereta yang sangat ultra menarik? Boom? Ganas? Atau apa sahaja sehingga membuatkan tuan kereta sanggup menjilat kereta mereka?

Tapi, apa yang ingin di tonjolkan di sini ialah koleksi Pimp My Garage.. Bagaimana ianya terjadi? Atau persoalan sebenar ialah ape yang terjadi? Ha ha ha.. saya memang memerlukan artis ini di rumah saya. Saya sangat menginginkan dia datang ke Malaysia dan tolong upgradekan garage saye seperti yang telah beliau buat.

Berikut adalah koleksi gambar yang akan membuatkan jiran2 anda percaya bahawa anda ada kereta Formula 1 ataupun jet pejuang yang disimpan di dalam garage.. cool beb



Semua ini adalah hasil karya  Mahaguru grafik yang bagi saya sangat hebat bernama Thomas Sassenbach.







Comments

CGojes said…
Gila TERBAIK! Kalau aku, Aku lukis Kim, Adriana Lima & Megan Fox, kasik nganga sume mata lalu depan umah, hahaha....
mykhalis said…
last2 suma stalker ddk depan rumahko..hee

Popular Posts