DR HOUSE: WAJAH YANG MUNGKIN ANDA TAKKAN LIHAT

Sape tak kenal Dr House? Hahaha..ramai gile tak kenal, tapi saya kenalla sebab saya minat die sbg House, 1 lagi watak yg saya ingat dlm stuart little,sbb masa tue die tak jadi house lagik.. selepas2 tue, apa filem die berlakon saya tetap nampak die sbg house, termasuklah dalam cerita SAHARA, dan ntah ape 1 lagik filem yg jadi polis..

Dalam House dia menjadi seorang yang berhati kering(takkan tak tau hati kering) suke memaikan perasaan dan hanya menjalankan tugasnya sebagai dr hanya kerana ingin menyelesaikan masalah atau membalas atas kesilapan lampau. Jadi gambar ini tidak mungkin dapat dilihat dalam HOUSE MD.




Comments

CGojes said…
Aku KENAL lah beb! Aku SUKA Gila layan House nih dolu2, wlaupon org myampah cara die. Aku suka! Sempoi beb! Over konfident n mulot puaka dia tuh sunggoh memikat aku! hahaha....
mykhalis said…
haha..mahalnye die kerana otak die..akhlak die fail gile dalam siri nie
Taufiq Tiramisu said…
Saya pun suka watak dia yang dingin..
tapi dia bijak..
mana ade doktor boleh lawan dia..
hehehe
mykhalis said…
tapi smuanya kerana ada pembantu..mereka2 nie yg akan bagi idea kat die.. sbb tue masa die pecat semua dr kanan die die amik cleaner jadi pembantu..haha
Kak Mahh said…
Akak suka tengok lakonan dia memang POWER dengan muka selambanya.
Anonymous said…
Salam..haha..tak kenal
mykhalis said…
k.zmah:rasanya imej die sbg lelaki ja\hati kering takkan hilang sampai bile2
novelgurl: hehe..shahrukh khan jerla awak kenal
blog-tips-kurus said…
dia eksyen laa...mujo dia 'tere'!! memang melekat watak doktor 'rumah' itu :-)
mykhalis said…
sebab die terer die eksyen..hahha

Popular Posts