Pages

Support Penaja

Saturday, December 20, 2014

Bersunat vs Bersalin

Posted by Mohd Khalis Raouf Khairu Anuar On 6:07 PM 9 comments

Assalamualaikum.. dan Apa Khabar..



Khalis ari ni waktu tengah2 belek fb nampakla satu video ni..pasal budak nangis pasal bersalin.. waduhh..kelakerr bangettt.. Lepas tu wat Khalis terpikir.. dan Khalis catatkan di FB.. sbb kat fb bukan dapat pageview, Khalis bukak blogger.com.. hahaha.. baik aku tulis kat blog yang dah bersawang macam nak bunuh diri ni
video

"Orang pompuan selalu cakap pasal sakit beranak.. saya ta nafikan.. tapi mereka dah bersedia.. mereka memang nak..
kami orang laki bayangkanlah..
baru je cuti sekolah.. dah rancang dengan member2 nak main bola. nak gi mandi kolam.. balik rumah abah cakap
"Minggu depan along sunat"
camne tu??
bila luah perasaan kat pakcik..
"tak sakit.. setakat guna gergaji apala sangat"
bila luah kat makcik
"tak sakitla..tengok bapak kamu.. elok je bernafas sampai sekarang, guna kapak lagi,, alas dengan batang pisang
bila luah ngan member2
"habisla ko.. jarum pannnjangggg.. ada spanar.. ada chainsaw..
huhhh"

jadi.. camne.. apa pendapat semua? hellooo.. ada ke yg nak mengomen.. kukuku

9 comments:

hahaha.. lama dah tak berblog.. tq masih sudi datang singgah blog khalis

khalis apa citer skarang ? 2 tahun dah menyepikan diri

sihat alhamdulillah.. tulah.. nak dapatkan semula semnagat utk berblogging.. hee

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...