Pertandingan last Khalis untuk blogslucumenarik.blogspot.com


Semalam, ayah Khalis dah sign aggreement..kitorang mesti siapkan lebih kurang 20 biji rumah dalam tempoh 3 bulan.. yup.. banyak kerja kan? Ayah Khalis akan hantar Khalis sebagai pemantau.. kerja siang malam tak pasti.. dan tempat kerja di Labis.. kalau dari Kuala Rompin kiranya atas Segamat.

Dan pembinaan rumah akan dibuat di dalam Felda Chemplak. Khalis dah lawat site.. memang kawasan kampung.. maklumlah estet.. dikelilingi pokok getah dan kelapa sawit.. Khalis sebagai owner CC memang takde broadband dan laptop.. sebab tu kalau Khalis balik kampung wife..Khalis kena pergi CC orang lain..

CC pun Khalis tutup serta merta camtu je... belum angkut lagi barang -barang..adehh..camne nak wat kan? 

Khalis hargai pendapat korang.. semalam Khalis dapat 3 offer untuk jadi penulis sampingan.. adik khalis yang Khalis dah puluh kali paksapun terbuka hati nak menulis untuk blog ni..

So,, sebagai penghargaan pada korang semua.. Khalis akan buat pertandingan.. Hadiahnya? bernilai lebih dari RM500.. tapi Khalis tak bagi dalam bentuk wang tunai.. tapi dalam bentuk jersey.. korang ingatkan yang Khalis ada nak wat jual jersey raya lepas? stock ada lagi.. Khalispun tak reti nak jual online ni.. so, Khalis rasakan nak buat sebagai hadiah je..

Kiranya ada 10 helai jersey untuk dimenangi la.. pertandingan apa? syarat penyertaannya.. kena tunggu dulu.. Khalis nak bagitau korang dulu.,. dan Khalis sendiri akan menentukan pemenangnya.. sebarang rayuan dan surat menyurat tidak akan dilayan sama sekali..

Selepas tamat je pertandingan.. Khalis akan serahkan blog ini secara rasmi kepada beberapa orang penulis yang berminat.. Khalis open.. ada 100 orang penulis pun takpe.. sambil tulis nak promote blog korang pun takpe.. korang jangan ingat blog ni income banyak udahla.. memang selama berblogging ni..jumlah keseluruhan Khalis dapat baru RM753.13.. entahla.. camne nak kaya dengan berblogpun tak taula..

Pada sape yang berminat nak menjadi penulis jemputan..korang mesej je kat fan page blogslucumenarik..wahahahaha...

Comments

AZRI said…
perghh, wajib join nehhh
Unknown said…
SAYA PUN NAK JOIN JUGA BOLEH TAK.. SAYANG LA KALU DITUTUP..
dear anies said…
jersi liv nak jersi mengyu xmo
Ms Lava said…
wahhh.. harus rebut jersi arsenal.. wakakakakkaka
Anonymous said…
nak jersi Real Madrid..jersi loserfool buat lap jamban je
Cik Tomei said…
khalis jgn lupe reen, nak jugakkkk huahuahuahua!!

Popular Posts