Minggu penentuan untuk blogslucumenarik.blogspot.com

Blog ini bukan blog Khalis sorang je.. ianya hak korang jugak.. jadi tak patut kalau Khalis terus mendiamkan diri dan terus hilang cam tu je

Bila Khalis buat blog ni.. Khalis dah lintas Nara.. nak lintas serius.. tapi agaknya ilmu tak cukup lagi..atleast Obe dah ada mengomen kat sini,, amenoworld pun dah ada,,

Tapi nak tutup blog ni sayang gila rasanya.. tapi itulah kenyataannya.. Khalis ada 7 hari lagi sebelum Khalis muktamadkan penutupan blog ini..

Alasannya mudah.. Khalis terpaksa tutup CC sebab ayah Khalis serahkan satu kerja pembinaan yang jauh dari Kuala Rompin.. dan projek ni mungkin mengambil masa setahun ke 3 tahun.. jadi Khalis ambil keputusan terpaksa ajak orang rumah berpindah.. di kawasan baru ni, Khalis tak tahu camne sistem kerja..Khalis tak pasti ada masa tak nak mengadap komputer..

Jadi.. tutup atau teruskan? bagila masa 7 hari Khalis tengok camne.. semuanya tidak pasti lagi...

Comments

khairul said…
hek eleh bro.. walau aku tak kenal ko, aku suka gak jenguk blog bro ari2.. kerja siang ari bro..malam kasi blog le.....
Anonymous said…
sedih la plak...
baru nk join blog ni...
semoga success slalu...
kim salm kt org umah...
huhu...
cacah said…
alemak...
takpelah... take your time... ada masa update... jangan la tutup terus...
are din said…
LOR.... jgn la ttp.. sekali sekala update tak per kan... huhu... patut la lame tak update yerk... dpt job baru rupanya... tapi still leh berblog lagi kan :)
are din said…
jgn la .. plzzz
Anonymous said…
plzzz don
amy (^_^) said…
TAPI KENAPA... JANGAN LA MCM NIE.. SAYA ADALAH ANTARA SILENT READER BLOG NIE.. HARI2 SAYA LAWAT.. INI ADALAH BLOG WAJIB SAYA BUKA BILA MAI OFIS.. OH TIDAK.. TAPI KENAPA SAMPAI PERLU TUTUP BLOG.. TOLONG LA JANGAN BUAT MCM NIE..
mra said…
dah ada yang baru, yang lama di lupakan
Anonymous said…
bro...sesia je selama ni usaha tapi abis mcm tu

catwar

Popular Posts